Recepční/Asistentka prodeje služeb


 

O nás

Jsme dceřiná společnost rodinné firmy ROTHLEHNER Arbeitsbühnen GmbH. Firma byla založena vroce 1976 a vsoučasnosti je jednou z předních německých firem vprodeji a vservisu pracovních plošin. Naše česká společnost ROTHLEHNER pracovní plošiny zahájila první dodávky plošin vroce1992. Kromě prodeje a výroby nástaveb plošin, nabízíme také servis pracovních plošin. Naším servisním vybaveníma množstvím realizovaných zakázek jsme se posunuli na největšího poskytovatele servisních služeb kplošinám u nás. A proto hledáme do našeho servisního týmu neustále nové kolegy/kolegyně konkrétně na pozici Recepční/asistentka prodeje služeb.

Náplň práce:

  • podpora rozvoje vztahu se zákazníky po prodeji (servisní klientské oddělení)
    • běžná administrativní komunikace se zákazníkem (především převzetí požadavků od zákazníků, doplnění administrativních informací do klientské databáze atd.)
    • evidence úkonů spojených sprodejem plošin (nastavení termínů, úprava platebních podmínek, uzavření evidence obchodního případu apod. do klientské databáze)
    • vedení výkaznictví a evidence kprodejům a poprodejním službám
    • příprava podkladů a evidence požadavků k prodeji servisních služeb
  • další podpora obchodních a poprodejních nebo marketingových procesů
    • příprava smluvní dokumentace
    • příprava administrativních požadavků pro výběrová řízení
    • evidence úvěrových a leasingových smluv
    • zajištění požadavků recepce
    • příprava podkladů kmarketingové komunikaci
  • další podpora administrativních procesů ve firmě dle aktuální potřeby

Co od Vás očekáváme:

  • SŠ vzdělání
  • Znalost anglického jazyka, němčina – výhodou
  • Znalost práce na PC
  • Prozákaznický a pozitivní přístup
  • Zkušenosti na obdobné pozici
  • Zodpovědnost a pečlivost
  • ochotu učit se nové věci,
  • pracovat samostatně nebo v týmu

Co Vám můžeme nabídnout:

  • práci v silné české společnosti, v moderně vybaveném prostředí
  • nadstandardní zázemí
  • možnost uplatnění technických znalostí
  • dlouhodobou perspektivu, odpovídající platové podmínky
  • podporu inovací a zlepšovacích návrhů
  • roční bonusy, prémie a zaměstnanecké benefity
  • jeden týden dovolené navíc, 3x SICK DAY


Benefity

  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Zaměstnanecké akcie
  • Slevy na firemní zboží
  • Zálohy ze mzdy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště

$ads={2}


 

.

$ads={1}

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال