O nás
Jsme dceřiná společnost rodinné firmy ROTHLEHNER Arbeitsbühnen GmbH. Firma byla založena vroce 1976 a vsoučasnosti je jednou z předních německých firem vprodeji a vservisu pracovních plošin. Naše česká společnost ROTHLEHNER pracovní plošiny zahájila první dodávky plošin vroce1992. Kromě prodeje a výroby nástaveb plošin, nabízíme také servis pracovních plošin. Naším servisním vybaveníma množstvím realizovaných zakázek jsme se posunuli na největšího poskytovatele servisních služeb kplošinám u nás. A proto hledáme do našeho servisního týmu neustále nové kolegy/kolegyně konkrétně na pozici Recepční/asistentka prodeje služeb.
Náplň práce:
- podpora rozvoje vztahu se zákazníky po prodeji (servisní klientské oddělení)
- běžná administrativní komunikace se zákazníkem (především převzetí požadavků od zákazníků, doplnění administrativních informací do klientské databáze atd.)
- evidence úkonů spojených sprodejem plošin (nastavení termínů, úprava platebních podmínek, uzavření evidence obchodního případu apod. do klientské databáze)
- vedení výkaznictví a evidence kprodejům a poprodejním službám
- příprava podkladů a evidence požadavků k prodeji servisních služeb
- další podpora obchodních a poprodejních nebo marketingových procesů
- příprava smluvní dokumentace
- příprava administrativních požadavků pro výběrová řízení
- evidence úvěrových a leasingových smluv
- zajištění požadavků recepce
- příprava podkladů kmarketingové komunikaci
- další podpora administrativních procesů ve firmě dle aktuální potřeby
Co od Vás očekáváme:
- SŠ vzdělání
- Znalost anglického jazyka, němčina – výhodou
- Znalost práce na PC
- Prozákaznický a pozitivní přístup
- Zkušenosti na obdobné pozici
- Zodpovědnost a pečlivost
- ochotu učit se nové věci,
- pracovat samostatně nebo v týmu
Co Vám můžeme nabídnout:
- práci v silné české společnosti, v moderně vybaveném prostředí
- nadstandardní zázemí
- možnost uplatnění technických znalostí
- dlouhodobou perspektivu, odpovídající platové podmínky
- podporu inovací a zlepšovacích návrhů
- roční bonusy, prémie a zaměstnanecké benefity
- jeden týden dovolené navíc, 3x SICK DAY
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- 13., případně 14. plat
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Zaměstnanecké akcie
- Slevy na firemní zboží
- Zálohy ze mzdy
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí
- Parkoviště
$ads={1}